Nyugdíjmentés

 2010.11.28. 17:59

Megmondom, mit  a f..szt lehet tenni. Szabadon választhatok? Majd jól lopok csalok, pedig pont nem akartam ezt eddig. Végülis az a helyes, ha beleteszek a közösbe, valakinek ezt is kell. Ezzel nyugtattam magam eddig, amikor arra gondoltam, mekkora szívás hogy véletlenül abba párszázezer balekba tartozom, akik szabályos, bejelentett állással, alkalmazottként betol 150 ezret havonta a költségvetésbe. És közben próbáltam nem irigykedni a minimálbér után adózó, egyéni vállalkozó haverjaimra, akik sokmillás kocsikkal járnak haza családi házaikba.

A napokban egy elementáris elhatározásra jutottam. Tök jó érzés, olyan, mint amikor az ember végre megtalálja a helyes utat, amit sokáig keresett. Van új életcélom! Annyit fogok lopni az államtól, a nagy közösből, amennyit csak tudok. Nincs értelme tovább küzdeni. Úgy látszik, farkastörvények uralkodnak, hát alkalmazkodom. Legalábbis mostantól kezdve erre fogok törekedni. Lehet, csak lassan fog menni és eltart egy ideig, egyéni vállalkozóba megyek át, kiharcolom a cégnél, stb. Lényeg a végeredmény.

Ha mást nem, hát kicsit jobban fogom érezni magam.

Nyugdíjmentés? Hát majd én így mentek. Tudod kinek a 24%-át fogod lenyúlni? Foglalod a kurvanyádat. Ez az igazi nyugdíjmentés.

A bejegyzés trackback címe:

https://akarki.blog.hu/api/trackback/id/tr612479271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása